Wednesday, November 2, 2011

TAK KENAL, MAKA TAK BENCI !

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum sahabat-sahabat semua..

Apa khabar ?

Sihat walafiat hendaknya ya..

Alhamdulillah, dengan izin Allah, RETURN keluaran bulan November berjaya juga disiapkan untuk anda semua..

Topik yang cuba diketengahkan pada kali ini ialah berkenaan dengan musuh utama kita yang tidak kelihatan, tetapi kesannya terhadap kita sangatlah bahaya. Dengan menyingkap beberapa aktiviti yang telah berjaya dianjurkan oleh iblis laknatullah kepada para wanita amnya pada hari ini serta serba sedikit biodata mengenai iblis laknatullah.

Kenapa perlunya kita berbicara soal iblis ini, kerana dia adalah punca serta antara faktor hilangnya TAQWA dalam diri kita. Dengan hasutan, godaan serta peranannya dalam menyesatkan umat manusia yang mempunyai tahap iman yang sangat lemah, dia berjaya untuk mengajak manusia membuat dosa serta menyemarakkan sifat-sifat mazmumah dalam diri kita, tatkala kita lalai serta terlupa untuk mengingati Allah walaupun sesaat, maka dengan itu, terbukalah peluang untuk iblis masuk ke dalam diri kita saat keterlupaan kita kepada Allah..

Dengan sedikit informasi dan kata-kata muhasabah kepada diri sendiri, insya'Allah RETURN pada kali ini dapatlah kiranya memberikan manfaat kepada kita semua..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...